Okulumuz Öğrencileri Act4BEST Future – A4BESToF e- Twinning Projesi İçin Çalışıyor

Okulumuz Öğrencileri Act4BEST Future – A4BESToF e- Twinning Projesi İçin Çalışıyor

STEM (Bilim, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik) eğitimini doğa ile bütünleştrip Öğrencilerimizin STEM eğitim yaklaşımını deneyimleyip, küresel dünya sorunlarına çözüm üretmelerini amaçlamaları adına Act4BEST Future – A4BESToF e- Twinning Projesi dahilinde çalışmaya başlamışlardır. Proje ile takım çalışması, girişimcilik ve liderlik rollernin ön plana çıkması amaçlanmıştır. Proje ile okul içinde ve dışında bir dizi etkinlik gerçekleştirilmiş ve tüm öğrencilerde, velilerimizde ve öğretmenlerimizde farkındalık oluşturulmuştur.

 

"BİZİM GELECEĞE DAİR BİR UMUDUMUZ VAR." Mottosu ile başlamış A4BESToF (ACT FOR BEST FUTURE) eTwinnning projesi Türkiye, Azerbaycan, İtalya ve Portekizden okullardan 12 Mentör öğretmenin ve 142 öğrencinin yer aldığı uluslararası bir işbirliği projesi olarak hayata geçirilmiştir.

 

Türkiye'den Kayseri Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesinden Gökhan ARIKAN öncülüğünde başlayan projede; Kırşehir Hayriye Kımçak Anadolu Lisesinden Pınar ÖZSOY, Soma Borsa İstanbul Fen Lisesinden Emine TÜRELİK, Ankara Mamak Bilim ve Sanat Merkezinden Evren DOĞAN, Bursa Nilüfer Halil İnalcık Bilim ve Sanat Merkezinden Bahar ÇELİK, Kayseri Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesinden Semra ŞAHİN, Denizli Pamukkale Nezihe Derya Baltalı Bilim ve Sanat Merkezi Elif Pelin ERİŞ öğretmenlerimizin mentörlüğünde sürdürülmüştür.

STEM eğitimine sanatın entegre edildiği projede estetik, çevre, sürdürülebilirlik ve kapsayıcılık kavramları ön plana çıkmakta ve DigCOMP (Dijital Yetkinlik Çerçevesi), Yeşil Gündem (Avrupa Yeşil Anlaşması), GreenCOMP, Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri ilkelerine dayalı olarak yaşamın ve biyoçeşitliliğin temel unsurları olan hava, toprak ve suyun korunmasına yönelik okulların tüm paydaşlarına ulaşmayı ve çevrenin korunmasına yönelik ülkemiz ve Avrupa düzeyinde farkındalık yaratacak etkinlikler gerçekleştirilmiştir.

06.05.2022 371

06-05-202206-05-202206-05-2022